FAQ
Musím být u Vás registrován abych mohl nakoupit?
Jak dlouho trvá doručení zásilky?
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Co mám dělat když mi přišla poškozená zásilka?
Co mám dělat když se závada zboží ukázala při prvním použití výrobku?
Jaká je záruční doba na produkty?
Kam mohu reklamované zboží poslat?
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Na co mám při reklamaci nárok?
Co dělat v případě neoprávněné reklamace?
Produkt, který bych chtěl nemáte na stránce. Víte mi ho opatřit?
Musím být u Vás registrován abych mohl nakoupit?
Ne, zboží se dá nakoupit i bez registrace.
Jak si mohu zásilku převzít?
Osobní vyzvednutí produktů u nás bohužel není možné, avšak na veškeré zboží zaručujeme dopravu kurýrní službou zcela zdarma. Zboží tak pohodlně přijde až přímo k Vám.
Jak dlouho trvá doručení zásilky?
Doručení zásilky trvá v závislosti na jeho dostupnosti skladem (u každého produktu je zřetelně uveden stav, který Vám napoví, kdy Vám umíme konkrétní zboží doručit). Jelikož nám jde o Vaši úplnou spokojenost a rychlé dodání objednávek, většinu produktů máme skladem a jejich doba dodání je od 1 do 3 pracovních dnů.
Mohu platit u kurýra kartou?
Bohužel tato možnost zatím není možná. Kurýrovi víte zaplatit za dobírku jedině v hotovosti.
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, zboží jde vrátit bez udání důvodu do čtrnácti kalendářních dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží najdete v našich obchodních podmínkách.
Co mám dělat když mi přišla poškozená zásilka?
Kupující je při přebírání zboží povinen vizuálně zkontrolovat stav zásilky a má nárok zboží nepřevzít, pokud je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplný.
Co mám dělat když se závada zboží ukázala při prvním použití výrobku?
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pokud se však i presto projeví závada při prvním použití výrobku, poskytujeme Vám rychlé řešení reklamace výměnou za nový kus. Reklamace musí být v takovém případě uplatněna do 7 dnů ode dne dodání zboží.
Jaká je záruční doba na produkty?
Na každý prodávané zboží se vztahuje zákonná záruční doba 2 roky, která je stanovena v záručním listě dodaném se zbožím, pokud u zboží není uvedeno jinak.
Jak mohu zboží reklamovat?
V případě uplatnění reklamace se na nás obraťte telefonicky (+421 2 20 999 700) nebo e-mailem (shop@audioplay.cz). Uveďte přesný popis Vaší závady a o dalším postupu Vás budeme informovat.
Kam mohu reklamované zboží poslat?
Zboží můžete zaslat na adresu: MediaTech Central Europe, a.s., Drieňová 34, 821 02, Bratislava, Slovenská republika.
Co musím dodat k reklamaci?
K reklamaci je třeba dodat kompletně reklamované zboží v originálním balení včetně manuálů, instalačních médií, kopie dodacího listu a faktury.
Jak mám zabalit zásilku?
Zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na hmotnost a charakter zboží. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které vám byl doručen, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena nebo oslabena. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je tlumícím materiálem, například polystyrenem, papírem nebo bublinkovou fólií. Prostor v krabici rovněž vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, včetně dna i vrchní části, aby se zboží během přepravy nehýbal. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamaci řešíme v co nejkratším termínu a v zákonem stanovené době. Po obdržení zboží spolu s reklamací jsme povinni do 30 dnů písemně formou e-mailu, resp. doporučeného dopisu seznámit Vás s výsledkem reklamačního řízení. Součástí zprávy o výsledku reklamačního řízení je zpráva od servisního technika.
Na co mám při reklamaci nárok?
V případě oprávněnosti reklamace a jde-li o odstranitelnou vadu, máte právo na bezplatnou opravu výrobku v našem autorizovaném servisním středisku, výměnu výrobku za nový nebo vrácení peněz. Pokud jde o neodstranitelnou vadu nebo o odstranitelné vady vyskytující se opakovaně bez ohledu na jejich druh a bránící tomu, aby se výrobek mohl užívat k určenému účelu, máte právo zvolit si mezi výměnou výrobku nebo vrácením kupní ceny (svou volbu následně nemůžete změnit). Pokud dojde k výměně, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nového výrobku. Při výměně vadného dílu výrobku za nový v rámci opravy kupující nemá nárok na vydání dílu, který byl vyměněn.
Co dělat v případě neoprávněné reklamace?
Při neoprávněné reklamaci je zákazník povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace. Společnost MediaTech Central Europe, a.s. si vyhrazuje právo prodloužit dobu vyřízení reklamace pro zboží, které je třeba zaslat na opravu výrobci o dobu nezbytně nutnou na opravu zboží. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku, nesprávným používáním, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách nebo pokud bylo zasaženo do výrobku jinou než oprávněnou osobou (servisním střediskem).
Produkt, který bych chtěl nemáte na stránce. Víte mi ho opatřit?
Samozřejmě. S mnoha dodavateli udržujeme nadstandardní vztahy a proto Vám umíme dodat i produkty, které jste nenašli v našem portfoliu. Kontaktuje nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.